anniechina2019.reismee.nl

Bijna op weg........

Aanstaande dinsdag 16 april vertrek ik samen met mijn reisvriendin Marian Engels voor opnieuw een reis naar China voor in totaal 22 dagen. Vorig jaar hebben we de provincie Yunnan bezocht en hebben we samen met onze reisleider Pieter en nog 3 reisgenoten een 4 weekse trip gemaakt langs de grenzen van Zuid-China. Dit jaar gaan we naar de provincie Guizhou, dat iets hoger ligt en iets meer naar het oosten van het land. Deze reis wordt georganiseerd door een heel enthousiaste dame van ruim 70 jaar, die al heel vaak hier is geweest en ons alle bezienswaardigheden van dit gebied zal laten zien. De groep is dit jaar wel groter, in totaal 15 personen incl. onze Nederlandse en Chinese reisleiders. We komen niet in de toeristische gebieden maar zullen veel bij de lokale bevolking vertoeven. Er is altijd wel een festival of wordt er een ander feest gevierd, waar wij als gasten dan van harte welkom zijn.

Het blijft altijd weer spannend wie er in de groep zitten en hoe de verhoudingen onderling zullen zijn. Jullie horen het zodra ik tijd en gelegenheid heb om iets op dit blog te schrijven en zo mogelijk foto's te plaatsen. Maar of dit in China gaat lukken blijft vooralsnog een vraag want Google en aanverwante programma's (zoals Gmail en Whatsapp) kunnen alleen via een omweg met een VPN verbinding worden gebruikt. China heeft Google geweerd.........en of mijn geinstalleerde VPN goed gaat werken moet ik afwachten.

Groeten Annie

Reacties

Reacties

Riet

Hartstikke leuk Annie ga zeker je avonturen volgen . En zo kan ik ook een beetje meereizen. Voor nu hele goede reis en veel vakantie plezier. Klik nog effe voor meer fotoruimte cadeau.
Groetjes Riet

Ben

Mooie reis en behouden thuiskomst we gaan je volgen.

Jos

Een hele fijne reis gewenst en het is natuurlijk ontzetten leuk dat jullie bij de bevolking zelf komen. Veel plezier!

Afra

Geniet er van. Hopelijk wordt het een onvergetelijke reis in de positieve zin. We reizen met je mee. Groetjes Afra

Rene

Goed bezig zusje! ik wens je een hele mooie reis en hou het gezond!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!