anniechina2019.reismee.nl

Van Tindong naar Jiaju

Na een slechte nacht in een muffige kamer met een keihard bed toch om half 7 weer fris en fruitig op. Het ontbijt (Alleen noedelsoep vandaag maar wij hadden zelf nog wat lekkers te eten over) was bij de buren want in ons guesthouse hadden ze niets te eten. Daarna een paar uur de tijd om over de lokale weekmarkt te lopen. Was weer erg leuk en iedereen is vriendelijk als je een foto van ze wilt maken. Vandaag gaan we naar de mooiste rijstterrassen van de provincie Guizhou. Onderweg nog een koffiestop en nu zitten wij in een guesthouse op ons balkon te genieten van dit prachtige uitzicht. Ik zal een paar foto's proberen te uploaden zodat jullie kunnen meegenieten. De meesten zijn gaan wandelen maar een paar uur rust op zo'n mooie plek is wat mij betreft prima. Ons wasje hangt te drogen in het zonnetje en een bakje vers fruit erbij. Wie doet je wat?

Lida

7 dagen onderweg en nu al zoveel indrukken opgedaan! Ken dat koppie dat allemaal verwerken? ?

Riet

Prachtige reisvelden, mooie foto,s. En nog 2 weken te gaan bijzondere vakantie hoor..

Tiny

Wat een hoop moois Annie. Nog veel plezier.

Clemens en Ank

Wat is het mooi Annie dat we je hele reis mee mogen beleven. Heel bijzonder om dit allemaal mee te mogen maken.genietenen nog veel plezier.

Jos

Prachtige fotos en voordeel van zon stroomstoring isdat je tochgenoeg rust mrijgt?

Hermien

Klinkt geweldig allemaal . Goed dat je ook een rustmomentje pakt.