anniechina2019.reismee.nl

Het Food Sisters festival in Taijing

Na een voorspoedige maar lange reis na 24 uur op onze plaats van bestemming aangekomen. In het vliegtuig niet kunnen slapen dus dat was even afzien. Onze reisleidster Mieke Gorter stond ons met chauffeur en haar Chinese "broertje" keurig op te wachten op het vliegveld en na een rit van ruim 3 uur kwamen we om 18.00 uur aan bij ons hotel in Kaili aan. Even de koffers naar de kamers en op naar het heerlijke Chinese eten. Om 21.00 uur lagen we er in en na een goede nacht ging om half 7 de wekker. Op naar het Food Sisters Meal festival. Wat dit precies inhoudt zoeken jullie maar op op internet maar het zijn de festiviteiten van het Miaovolk. De festiviteiten beginnen met een optocht door de stad en daarna volgen er een paar dagen feest. Wij gingen vandaag dus voor de optocht. Prachtig, al die verschillende klederdrachten. Zie de foto's (Als het lukt met de upload). We hebben een geweldige dag gehad en een bijzondere maar toch wel leuke groep en prachtig weer, heet zelfs. Heel erg verschillende types binnen de groep. Vanavond weer heerlijk gegeten en morgen mogen we uitslapen. We vertrekken pas om 9 uur naar een ander dorp, waar ook dit festival gevierd wordt. Ik houd jullie op de hoogte (Mijn VPN werkt!!!)

Josefien

Leuk, Annie. En goed om te horen dat je veilig aangekomen bent. Ik ga genieten van je verslagen.

Riet

Gelukkig een goede reis gehad. Leuk al wat van je te horen .Wordt vast weer een spannende reis. Lekker chinees eten . Hier ook goed weer . Verder genieten maar en veel schrijf plezier dan doe wij het hier ook.
Groetjes Riet

Riet

Wat een bijzondere prachtige fotos

Rene

Mooi dat je VPN werkt Annie en dat je ons op de hoogte houdt!

Hermien

Prachtige foto's en gelukkig kun je communiceren met het thuisfront. Wat een kleurige kleding.

john

goed begin,

veel plezier en...............................mooie foto's
ton en john

Ben

Goed om te horen dat de start goed is. Mooie foto’s. Geniet er van . Ben en Corry

Saron

Ha die mams,
Wat fijn dat je een goede start hebt gemaakt! Alleen wel heel erg jammer dat je niet hebt kunnen slapen. Hopelijk is het vannacht beter gegaan.
En wat al een mooie plaatjes; lekker om zo al wat mee te kunnen genieten met je.
Heel veel plezier nog en pas goed op jezelf! Xxx

Ria

Fijn om te horen dat alles goed gaat. Nog veel plezier met elkaar